|
SPRZĘT
|
NAGŁOŚNIENIE
KONSOLETY:
- cyfrowe
- SOUNDCRAFT Vi-1 kompatybilność z Vi-6 oraz Vi-4 (32 wejścia + 32 wyjścia analogowe, korektory BSS, 4 efekty Lexicon);
- SOUNDCRAFT Expression 3 (32 wejścia + 16 wyjść analogowych, korektory BSS, 4 efekty Lexicon);
- dodatkowo do powyższych posiadamy Compact Stagebox (32 wejścia analogowe + 16 wyjść analogowych), komunikacja poprzez MADI;
-
2 sztuki ROLAND VM-C 7200 oraz 1 sztuka VM-C 7100 wraz z trzema procesorami VM7200 (master + slave, ponad 60 wejść analogowych, 12 AUX-ów (torów odsłuchowych lub fx), cyfrowa transmisja scena - konsoleta);
- analogowe
- SPIRIT by SOUNDCRAFT Folio SX, (20 kanałów w tym 12 mikrofonowych, 3 aux’y);
-
Mackie PPM-1008 powermikser 2 x 800W w klasie D, 8 we mikrofonowych, 32 bitowy procesor efektów multi fx + dwa proste kompresory;
-
PHONIC Powerpod 1860 Deluxe (powermikser 2 x 400W, 12 we mic + 2 liniowe stereo, multi fx);
-
BEHRINGER Eurorack Pro RX1220 FX (8 kanałów mikrofonowych + 2 liniowe stereo);
-
BEHRINGER MX 2004 (20 kanałów w tym 8 mikrofonowych);
MOC:
FOH system liniowy:
• EAW 14 x KF-730 + 4 x SB 730 + proc. EAW UX 8800 + EAW flybars + wyciągarki YALE + 10 x JBL SRX-728 (2x18" 1600W RMS) w dole; (nagłośnienie plenerowe, duże sale);
FOH system klasyczny:
• 12 x JBL M-Pro 415, JBL SRX-728 lub M-Pro 225S (małe plenery, małe sale);
JBL M-Pro 415 wyposażone w system umożliwiający zawieszenie do konstrukcji ALU z regulacją kątów co 10 stopni, podobnie jak w L’Acoustic 8, 12 i 115XT (przydatne podczas pokazów mody, targów, konferencji).
Pozostałe:
• zestawy głośnikowe monitorowe (wedge): JBL SRX 712M, JBL MPro415, JBL SF 12;
• zestawy odsłuchu kontrolnego (np: muzyka w tle, zapowiedzi, itp): ZECK FD 8.1, JBL Control 5, JBL EON10 oraz M-PRO 410;
• wzmacniacze - FOH: POWERSOFT K-20 DSP, POWERSOFT K-10, POWERSOFT K-6, Lab Gruppen FP 3400;
• wzmacniacze - Monitoring: Lab Gruppen FP 3400, CARVER PM 1200, CARVER PM 600, AB INTERNATIONAL 400;
• system kalibracji, korekcji i podziału pasma akustycznego: EAW UX8800, DBX Driverack PA, DBX Driverack PX;
• profesjonalny spliter audio 48 kanałów – pasywny 1 > 3 (WS AUDIO);
• spliter audio 32 kanały – pasywny 1 > 2 (3 x ART S8);
• interkomy AUDIO STANDARD do niezależnej komunikacji FOH / MON / SPOT itd;
• profesjonalne rozdzielnie elektryczne z niezależnymi zabezpieczeniami aparatury nagłośnieniowej, oświetleniowej oraz urządzeń muzyków (zabezpieczenia przepięciowe, nadprądowe, różnicowoprądowe, pomiary prądu i napięcia na trzech fazach równocześnie), podtrzymanie UPS urządzeń cyfrowych i procesorów głośnikowych.
MIKROFONY:
- przewodowe - w dużej ilości:
• SHURE: SM-81, SM-57/58, Beta-57/58, SM-91;
• AUDIX: D-6, D4, D2;
• SENNHEISER: E-602, E-604, E-845, E-835, E-906, MKH815 shotgun;
• AKG: C-3000, C-406, D-112, C-1000;
• Audio - Technica: ATM-350, AT-2035, AT-2050
• RODE: NT-1;
• CROWN: C200, C100;
• RDUCH: MS-2 (pojemnościowe mikrofony konferencyjne na gęsich szyjkach);
- bezprzewodowe:
• System MIPRO ACT 707 oraz 747 UHF - pojemnościowe mikrofony do ręki, przypinane lub nagłowne + dodatkowy system antenowy wraz ze wzmacniaczami UHF.
• SENNHEISER EW 300 - dynamiczne mikrofony do ręki, przypinane oraz nagłowne.
• SHURE ULX P4-Q2 + ULX 2/Beta58 Q2 - riderowe dynamiczne mikrofony do ręki.
URZĄDZENIA PERYFERYJNE:
• w konsoletach cyfrowych: na każdym kanale kompresor / expander / limiter / bramka, 4 x stereofoniczne urządzenia efektowe Lexicon (Vi-1)oraz Roland (VM7200).
• Urządzenia peryferyjne zewnętrzne: Yamaha SPX990, ALESIS MidiVerb + ALESIS MidiFex, DBX 231, YAMAHA Q 2031A, SABINE FBX Solo;
• Di-Box'y: SCV AUDIO DI-2, ZECK DBA-12 (stereo), Behringer ULTRA-DI PRO DI800 (8 wejść JACK / 8 wyjść XLR), Ultra DI-100, Ultra G-100;
• odtwarzacze CD i miksery DJ: PIONEER, RELOOP;
• magnetofony kasetowe: TASCAM 122 MKII, PIONEER CT-W 550R;
POZOSTAŁE:
• okablowanie KLOTZ, PERCON;
• złącza NEUTRIK, SWITCHCRAFT, AMPHENOL;
• atestowane statywy głośnikowe KŐNIG & MEIER;
• statywy mikrofonowe Dynawid (Widlicki);
• atestowane podesty pod zestawy głośnikowe KLEU (regulowana wysokość);
• namioty realizatorskie 3m x 2m, 4m x 3m, 3m x 3m;
• łączność - radiotelefony MAYCOM oraz przewodowe interkomy Audio Standard z powiadomieniem świetlnym;
• system wielośladowej rejestracji dźwięku MOTU AUDIO 2408 współpracujący z systemem konsolet ROLAND VM 7000 oraz system M-Audio ProFire 2626.
OŚWIETLENIE SCENICZNE i ARCHITEKTONICZNE
• reflektory klasyczne PAR 36, PAR 54, PAR 64 oraz LED'owe PAR 64 w sporej ilości;
• reflektory profilowe 600W oraz 750W (36st, 50st, oraz zoom 25 do 50st) w sporej ilości;
• regulatory natężenia oświetlenia (dimmers) Proxima 12ch, AGAT 12ch;
• tuby LED'owe RGB oraz RGBW „move” ledbar’y 50 szt;
• naświetlacze architektoniczne 2500W HMI ( oświetlenie obiektów );
• naświetlacze 400W HMI 30 sztuk - oświetlenie białe plenerowe;
• naświetlacze 150W HMI 30 sztuk - oświetlenie targowe;
• naświetlacze 150W HMI 38 sztuk LIVAL POWER 150TD na szynoprzewód trójfazowy - oświetlenie targowe;
• oświetlenie typu moving head: 16 szt. ROBE 160 XT, 8 szt ADJ Z19 LED wash, 8 szt BEAM R5;
• konsolety: CHAMSYS MAXIWING + PC, Robe Control 24 ( sterowanie ROBE 160 XT na imprezach typu dyskoteka);
• efekty dyskotekowe sterowane sygnałem DMX: wiele różnych modeli LED i na żarówkach halogenowych;
• stroboskopy EUROLITE Super Strobe 2700;
• wytwornice dymu: Geni Atmos Fog 900R, Geni Atmos Fog 1200R, ANTARI F80, hazer’y 1500W, wentylatory;
• statywy oświetleniowe z mechanizmem korbowym ADJ, Hercules;
• konstrukcje aluminiowe trisystem oraz quadro pod instalacje oświetlenia, nagłośnienia lub scenografii.
URZĄDZENIA WIZYJNE / PREZENTACYJNE - MULTIMEDIA
- projektory multimedialne:
• 2 szt. NEC NP-2000, profesjonalny projektor LCD o jasności 4000 ANSI - możliwa projekcja z dużego kąta;
• 6 szt. Hitachi CPX-300, projektor LCD o jasności 2600 ANSI;
- ekrany projekcyjne:
• 1 szt. ADEO SCREEN ekran o wymiarach 7m x 4m z powierzchnią projekcji przedniej;
• 2 szt. PROJECTA FAST-FOLD ekran o wymiarach 4,27m x 3,20m z powierzchnią projekcji przedniej lub tylnej;
• 2 szt. PROJECTA FAST-FOLD o ekran wymiarach 3,05m x 2,29m z powierzchnią projekcji przedniej lub tylnej;
• 2 szt. PROJECTA PROFESSIONAL ekran o wymiarach 2m x 2m z powierzchnią projekcji przedniej;
• 4 szt. KAUBER ekran o wymiarach 1,78m x 1,78m z powierzchnią projekcji przedniej;
• 4 szt. KAUBER o wymiarach 1,52m x 1,52m z powierzchnią projekcji przedniej;
- przełączniki prezentacyjne:
• KRAMER VP-727 - profesjonalny podwójny cyfrowy przełącznik / mikser / skaler - umożliwia łagodne przejścia pomiędzy dowolnymi źródłami sygnału wizyjnego;
• KRAMER VP-719XL - profesjonalny cyfrowy przełącznik / skaler;
- pozostałe:
• monitory LCD oraz plazmowe (prezentacyjne / podglądowe) LCD od 15" do 42" - SAMSUNG, LG;
• estetyczne standy pod telewizory lub monitory LCD;
• panele monitorów poglądowych LCD 8";
• splitery RGB oraz HDMI - KRAMER;
• bezprzewodowe prezentery konferencyjne- LOGITECH;
• prócz tego: komputery typu laptop oraz desktop, odtwarzacze DVD i Bluray.
SCENY PLENEROWE - ZADASZENIE ESTRADOWE - PODESTY SCENICZNE - NAJAZDY KABLOWE - ZASILANIE Zakopane
• pierwsza atestowana scena plenerowa w Zakopanem NIVTEC (160 m.kw., 80 podestów 2m x 1m) z oryginalnymi barierkami NIVTEC, nogi NIVTEC o regulowanej wysokości 80 do 140 (scena plenerowa), do sal oraz równych powierzchni posiadamy nogi o stałej wysokości 20cm, 40cm, 60cm;
• dach dwuspadowy z konstrukcji aluminiowych qadro/tri 11 m szer. x 10 m gł. x 7m wys. podnoszony na wyciągarkach łańcuchowych YALE.
• dach dwuspadowy z konstrukcji aluminiowych tri 8,5 m szer. x 7,5 m gł. x 5m wys.
• dwa dachy dwuspadowe z konstrukcji aluminiowych tri 6,5 m szer. x 5,5 m gł. x 4,5m wys.
• 16 estetycznych podestów scenicznych o wymiarach 2m. x 1m. i wysokości 40cm. - doskonałe do budowania sceny na konferencji, pokazie mody lub koncercie - odpowiednia wysokość dla niewysokich sal konferencyjnych –
• 10 estetycznych podestów scenicznych o wymiarach 2m. x 1m. i wysokości 80cm. - doskonałe do budowania sceny na konferencji, pokazie mody lub koncercie- Na życzenie wykładzina w dowolnym kolorze.
• konstrukcje aluminiowe trisystem w odcinkach 1, 1,5, 2 lub 3metry (w sumie 400m kraty), łączniki T, L oraz narożniki (stoiska targowe, pod oświetlenie koncertowe, małe zadaszenia plenerowe, itp);
• atestowane podesty pod klasyczne zestawy głośnikowe KLEU, regulacja nóg od 100 do 180 cm,
• atestowane najazdy kablowe tzw yellow jackets,
• piony siłowe od 5x4mm2 do 5x16mm2, rozdzielnie z zabezpieczeniami i pomiarem parametrów sieci.
|
|
|
|